Saturday, June 11, 2011

Putera William Kate Middleton Cerai.






Putera William Kate Middleton bercerai setelah 5 Minggu Royal Wedding, mengikut posting berita dari The Onion
The Onion berkata, "-Hampir sebulan selepas berkahwin dgn  Kate Middleton 29tahun dalam sebuah upacara perkahwinan kerajaan yang disaksikan oleh kira-kira 2 bilion orang di seluruh dunia, Putera Williammengumumkan hari Selasa lalu bahawa dia dan Middleton telah bercerai dan semua perkahwinan itu adalah kesalahan yang luar biasa dan tidak dapat diterima olehnya 

"". saya benar-benar tidak tahu apa yang saya fikir, ia sungguh mengerikan, saya tidak mencintainya dan tidak pernah memiliki dirinya dan jujur saya katakan saya tidak pernah benar-benar minat untuk berkhwain, "kata Putera William....
. "Orang-orang mengira perkahwinan kami adalah ibarat cerita dongeng, tapi saya jamin itu semua hanya satu upacara mengerikan yang keluar dari tangan. saya hanya lega semua itu sudah berakhir, terus terang.saya senang kerana tidak harus melihat wanita mengerikan itu lagi. "Putera William kemudian mengatakan kepada wartawan berkumpul," Yah, lihat kamu semua nanti, "tersenyum, danberjalan kembali ke Buckingham Palace."


Kita tidak boleh mengatakan apa-apa sekarang, kerana hanya boleh menjadi berita palsu hanya sampai akan disahkan oleh jurucakap keluarga kerajaan.



0 comments:

Post a Comment

 
...mY jourNey... @ennizam