Sunday, September 4, 2011

Azwan Ali Vs Didie

rse cam bdo jek ak tgk artis2 skg.... umm ak xtau pe punca tp xkn sal gaduh nie da jd kecoh kn satu malaysia...:-) ak pon xtau cmne leh nak ter"POST" sal si Azwan Ali ngan DD nie.. umm mengikut sumber azwan ali mulakan dgn kata DD cam cipanzi... umm tapi xtau lah... ko tgk r sendiri... tp dr pendapat peribadi ak diorg nie cam bodoh jek, malu btol lah jd org melayu cmnie,














SHIDA y dah berubah...

skg kat malaysia spe y xkenal cikgu shida, umm y gler glamour kat youtube tue....nie la rupe cikgu shida sebelum dan selepas, npe lah ble dh glamour nk bukak tdung plak, pelik aku.. so selama ni tudung tue hiasan jek lah ek...
umm btol org kata pompuan bertudung ni lagi bahaya rupenyer..... ke org y nme SHIDA ni mmg bahaya..he..he..he.. (cik tunang nme cda jgk)




video cikgu cda vs Ag

Friday, September 2, 2011

JUMAAT y xsepatutnyer...

...hari nie da mula kje balik, mmg xbesh... kn besh klu dapat tdo smpi tgh ker cukup r... g kje arinie mmg xsemanlangsung, masih terbyg2 kuih muih,
perjalanan balik ngan g kje hari nie mmg best.. xJem pon, mmg best, kn best klu hari2 cmnie, umm g kje pon xrse cm g kje... org2 bank pon byk y xde.. so kat kwsn opis still lengang jek...
ak still kompius btul ker "FANTASTIC FOUR" akan bhenti... ak xde dgn cter n malas nak tnye informer, klu btol lah diorg bhenti mesti deparment lain belah2 bangi akan sakit, sbb sekali 4 org bhenti.. umm xpatut klu benda tue berlaku...

balik cm biase ak terus balik rumah, mlm nie plak kuar g FUNFAIR kat balakong.. rabak jgk la poket.. walaupon abes 20ringgit jek.. tp nyesal jgk sbb abes kat funfair:-)

best r jgk g funfair balakong nih, byk glerr "aweks2 indon".. sume pakai gler glamour...ha..ha.. ble indon nak jd org MALAYSIA bygkn lah... knp lah diorg ni ramai sgt.. dieorg ni elok kje kat BRICKFIELd jek...

benci INDON.....
 
...mY jourNey... @ennizam